.........................creatividad con telas y mucho más - creatief met stof en hopelijk nog veel meer.........................

martes, 2 de abril de 2013

Give Away - Ganador / Winnaar

El 31/3/13 he cerrado el Give Away y ayer deje el "random" hacer su trabajo... Pero primero me gustaría decir que estaba muy sorprendida de tantos comentarios ye,ye! Parece que en los países del Norte les gustan recibir un paquete de España y me piden una bolsa de sol...
Bueno, habían 79 comentarios y quitando los anónimos y dobles me quedaban 71 candidatos...Gracias a todos. Ahora me siento un poco incomodo sabiendo que tengo que decepcionar a los otros 70...

Het is zover, op 31/3/13 werd de give away afgesloten en gisteren liet ik de "random" zijn werk doen. (Onschuldige kinderhandjes waren al naar dromenland)
Goh, wat was ik blij verrast met zoveel commentaren en wat opviel was dat er uit het noorden veel vraag kwam naar een extra zakje zon... Wie weet reist de zon mee met mijn pakketje...
Ok, er waren in totaal 79 commentaren, de anonieme en dubbele weggelaten bleven er nog 71 over. Gracias a todos! Maar nu voel ik me wel wat ongemakkelijk dat ik 70 kandidaten zal moeten teleurstellen...


Pom, pom, pom, pom, pom,...quien es el ganador?
And the winner is:

Numero 54....Zo geritst by Petra Mandame tu datos para enviar el paquete
Stuur me je gegevens om je pakketje op te sturen.

Y a los demás ... la siguiente vez hago un give away son más paquetes....

9 comentarios:

  1. Petra de bofferd! Veel plezier ermee!

    ResponderEliminar
  2. proficiat aan de winnaar en laat die zon maar komen hoor. ik ben de kou hier beu!!!

    ResponderEliminar
  3. Joepie!!! Mijn allereerste keer iets gewonnen! En dan zo'n super kado! All right, me Gusta mucho!

    ResponderEliminar
  4. Awel ik zal mij eens voorstellen....
    Mijn echte naam is veerle marquebreucq, ik ben van 68 dus wel wat ouder dan jou...., al ze leven in de chiro,van weerde geweest en daar woon ik ook, ik geef ook les in weerde, misschien dat je me daarvan kent
    Mijne man is stijn crombé, ook,nogal een figuur.......
    Ik weetniet van welke deelgemeente je juist bent natuurlijk
    Alle, moest er iets bekend tusen zitten, laat maar weten

    ResponderEliminar
  5. Je naam zegt mij niet direct iets, die twee leerkrachten wel, mariepaul, dat is toch al een "oudere" he... Anders ben ik wel mis
    Van chiro skippy dus.....man man, ge weet toch wat die van weerde zeggen : als ze met de chiro weg zijn, en hun mannen steken iets uit of zo ? Awel, stout zenne, en wij deden dat vroeger dus NIET maar dan moeten ze zeggen dat ze van chiro Skippy zijn......
    In elk geval, wij hadden met laar nooit ambras, wel met zemst ...

    ResponderEliminar

...