.........................creatividad con telas y mucho más - creatief met stof en hopelijk nog veel meer.........................

sábado, 24 de mayo de 2014

Vuelto / Terug van weggeweest

Hola todos, supongo que algunas de vosotras ya han visto que desde enero no he puesto nada en mi blog... Desde el inicio de 2014 mi vida parece una tormenta. Tuvo algún problema con mi salud y no podía concentrarme o encontrar la energía para crear o hacer cualquier cosa creativa...  Poco a poco estoy mejorando y mira... aquí un nuevo post en el blog. Gracias a los blogs de vosotros que sigo leyendo me dais coraje... Durante todo estés meses hay solo un proyecto que hizo para mi hija. En la guardería querían disfrazar todos en búhos. cosiendo filtro en una camiseta  tuvo este resultado... Y ahora espero que vuelvo en "modus" de creatividad....

Hola chicas! Ik denk dat er wel verschillende onder jullie al zullen gemerkt hebben dat ik sinds januari geen berichtjes meer heb gepost... Het lijkt wel alsof mijn leven sinds januari in één of andere storm is terecht gekomen. Mijn gezondheid was eigenlijk het grootste probleem en hier kregen we een kleine "uppercut" te verwerken. Het lezen van jullie blogs gaf me ergens een goed gevoel terwijl ik voor mezelf noch de energie noch de creativiteit had om ook maar ergens aan te beginnen. Maar beetje bij beetje geraken we weer op dreef. Het enig wat ik heb gerealiseerd sinds januari is een "uilenpakje" voor Elisa. In de kinderopvang was er een klein optreden en alle kindjes waren uiltjes. Met vilt en een T-shirt slaagde ik er in om dit te maken:
En hopelijk geraak ik weer snel in de "crea - modus" X














1 comentario:

  1. Welkom terug ! Dat die storm maar gauw gaat liggen.
    Gezondheid is belangrijk, verzorg je maar goed.
    Het uilenpakje is schitterend !
    Liefs!

    ResponderEliminar

...