.........................creatividad con telas y mucho más - creatief met stof en hopelijk nog veel meer.........................

martes, 20 de noviembre de 2012

Liebster Blog Award


Ik werd genomineerd door MaMarieJanne en Doortje Dartel voor de Liebster Blog Award, waarvoor dank dames, ik voel me vereerd...
De regels


1. Vertel 11 dingen over jezelf
2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden.
3. Maak 11 nieuwe vragen
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen deze award
5. Laat het hen weten
6. Bedank de persoon van wie je de nominatie kreeg

11 dingen over mij
1. Mama van Alejandro en Elisa
2. Partner van een knappe, donkerharige en toffe papa - man
3. Eigen zaak, vastgoed
4. Wonend in Spanje
5. Architecte in een vorig leven
6. Hou van blauwe lucht
7. Haat-liefde relatie met chocolade
8. Jaloers op alle naaiclubkes die er in België en Nederland uit de grond rijzen
9. Altijd te weinig tijd om creatief bezig te zijn
10. 39 jaar
11. Redelijk panische angst voor 8-potigen

De 11 vragen van MaMarieJanne:

1. Wat is jouw levensleuze?
Je krijgt wat je geeft...
2. Waar koop je jouw stofjes?
"El kilo" in Malaga, lokale kleine winkeltjes, internet, stoffenspektakel
3. Zonlicht of maanlicht?
Zonlicht, alhoewel de maan ook inspirerend kan zijn
4. Wat is jouw lievelingsrecept?
Glasnoedels met verse gember, sojasaus, mega grote garnalen en krabpoten
5. Wie is volgens jou een muzikaal toptalent?
Krijg elke keer kippevel van Agnes Obel
6. Beste film allertijden?
"Mar a dentro" en "American beauty" blijven me altijd bij
7. Beste muziek allertijden?
Was vroeger een enorme fan van kleinkunst, nu worden de CD's van Birdy, Daan en Agnes Obel grijs gedraaid.
8. Vanwaar kwam je inspiratie om te beginnen naaien?
Ze is 1,58 cm groot, heeft zwart haar en noemt Sanne
9. Hoe omschrijf je jezelf in één woord?
Vurig
10. Wat is je favoriet kledingstuk?
Wikkelkleedje
11. Sinds wanneer ben je gestart met bloggen?
Augustus 2012

De 11 vragen van Doortje Dartel

1. Sinds wanneer heb je je blog?
Augustus 2012
2. Van welke muziek hou je?
Birdy, Daan, Agnes Obel... telkens een stem waar ik kippevel van krijg
3. Kies je liever de fiets of auto?
Mocht het landschap het hier toelaten zou ik meer de fiets gebruiken.
4. Welk boek inspireert je?
Kan uren zitten bladeren in gelijk welk mooi en creatief boek vb. zo geknipt of mijn verzameling Burda magazines
5. Heb je huisdieren?
Ja, Mona (= mama poes) en Joske (= zoon poes)
6. Met welk persoon drink je graag koffie of thee?
Met onverwacht binnenvallende vrienden, ik hou van een verrassing
7. Wat ligt er op je nachtkastje?
Een thriller van Mo Hayder en een boek van Liberty - Homemade
8. Wat is je lievelingsrecept?
Glasnoedels met verse gember, sojasaus, mega grote garnalen en krabpoten
9. Kan je tekenen?
Ja, heb kunsthumaniora gevolgd en nadien afgestudeerd als architecte
10. Met wie zou je nog eens van gedachten willen wisselen?
Met mijn grootmoeder die jammer genoeg al 28 jaar geleden stierf
11. Wat zou je nog graag willen doen? 
Een bijscholing modeontwerp, een eigen kledinglijn, een wereldreis met ons gezin,... nog heel veel!

Mijn 11 vragen aan de nieuwe genomineerden:
1. Zijn er ook zaken bij het bloggen waar je een hekel aan hebt?
2. Wat was je allergrootste "naaiflater" ooit?
3. Welke vakantie bestemming is voor jou een droom?
4. Zou je jezelf liever een andere voornaam hebben gegeven, zo ja, dewelke?
5. Wat in je leven zou je zo weer opnieuw doen?
6. Welke kleuren combineer je graag in je kleding?
7. Welke persoon zou je ooit graag in levende lijve willen ontmoeten?
8. Welk dier leunt het sterkst aan bij jou karakter?
9. Wat is de door jou vaakst en liefst bezochte stad?
10. In welke winkel kan je uren en uren slijten?
11. Omschrijf jezelf in 3 woorden

De door mij genomineerden zijn:
Omdat ik hun blog met plezier volg!

8 comentarios:

  1. Leuk om eens al je antwoorden te lezen...ik check die Agnes eens op you tube.

    ResponderEliminar
  2. Hoi Createlas! Hartelijk dank voor je nominatie voor de award, ik vind het super dat je mijn blog de moeite waard vindt om te vermelden, fijn! Maar toch ga ik je hetzelfde zeggen als aan MaMarieJanne :
    Ik doe liever niet mee aan deze rubriek, het heeft voor mij een te groot kettingbrief-gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel ... Ik hoop dat je het niet erg vindt, want ik apprecieer het wél heel erg hoor!
    Groetjes,
    Eva
    byevamaria.blogspot.be

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ik begrijp je zeer goed! Mijn gevoel was precies hetzelfde toen ik het las maar dit is de eerste keer dat zoiets me overkomt en dacht dat het normaal was in blogland. Bedankt voor je asertiviteit, ik weet wat gedaan de volgende keer!

      Eliminar
    2. Oei, ik hoop nu wel dat ik anti-award-campagne heb gecreëerd, haha! In elk geval heb ik je nominatie zeer gewaardeerd. En ik vind het super dat we gewoon eerlijk kunnen zijn in blogland!
      Groetjes!

      Eliminar
  3. Oh, wat fijn dat je mij nomineerde! Het doet altijd wel deugd te lezen als iemand mijn blog met plezier volgt!
    Een hele tijd terug werd ik al een aantal keer genomineerd voor verschillende awards, en toen postte ik al een tweetal berichtjes...
    http://mamakers.blogspot.be/2011/10/lap-getagd.html
    http://mamakers.blogspot.be/2012/03/dank.html
    Dus zal je hopelijk wel begrijpen dat ik er nu niet opnieuw een postje van maak?
    Maar toch ontzettend bedankt voor je nominatie hoor!!!

    ResponderEliminar
  4. sèg patat, ik ben wel 1m59,5 hè!!!
    ;-)

    ResponderEliminar
  5. Hey!! Heel leuk om je antwoorden te lezen!!
    't Lijkt inderdaad heel wat kettingbriefachtig. Maar toen ik enkele weken geleden die award kreeg, voelde ik me ook wel vereerd en dacht ook dat het de bedoeling was in blogland ;-) Dus heb ik braafjes "mijn plicht" gedaan hé.
    Blijkbaar ben ik dus nog een blueke in blogland.
    Maar toch ferm om je een beetje beter te leren kennen ;-)
    Greetz

    ResponderEliminar

...