.........................creatividad con telas y mucho más - creatief met stof en hopelijk nog veel meer.........................

jueves, 8 de agosto de 2013

La mermelada viajera / De reizende konfituur





Hoy era mi dia de paquetes.... Primero un paquete de bol.com con libros por que en una semana cerramos la oficina por vacaciones y voy a tener tiempo para leer...
Segundo un paquete pequinita de surpresa. Hace un tiempo me apunté en un sortido de Frambloos para ganar su mermelada casera. Parece que los ganadores no dejaron su nombre y como yo era la sigiente tocaba a mi... Hoera!!! Ha sobrevivido un viaje de más de 2000 km!!!! Y te digo...es deliciosa!!!!
Gracias Frambloos!



Vandaag leek het wel mijn "pakketjesdag" te zijn... Eerst was er een groot pakket van bol.com met boeken, we sluiten namelijk volgende week ons kantoor voor vakantie en ik hoop weer wat tijd te hebben om te lezen...
Nadien kwam er nog een klein schattig pakketje voor me. Een tijdje geleden deed ik mee aan de "give away" van Frambloos van haar zelfgemaakte frambozenkonfituur. Bleek achteraf dat de winnaars niet hun adres hadden opgegeven en aangezien ik de volgende in de rij was... Hoeraaa!!!! Jawel, de konfituur heeft een 2000 km verre reis overwonnen en ik kan je zeggen: HIJ IS SUPERLEKKER!
Dank je Frambloos!


1 comentario:

  1. Graag gedaan! Super om mijn confituurtje onder de Spaanse blauwe hemel te zien staan! Ik word er instant vrolijk van :-)

    ResponderEliminar

...